
Zalety współpracy z agencją social media
Jeżeli nie ma Cię w social mediach, nie istniejesz! To stwierdzenie jeszcze nigdy nie było tak aktualne jak dziś. Żyjemy bowiem w czasach, kiedy o uwagę klienta trzeba walczyć. Zdajesz sobie z tego sprawę, lecz Twoje kanały społecznościowe świecą pustkami lub wieje na nich nudą? Pora rozważyć współpracę z agencją social media. Odkryj 3 powody, dla których warto to zrobić!
Po pierwsze – systematyczność
Prowadzisz firmę, masz na głowie wiele różnych spraw, a mimo to uparcie twierdzisz, że „ogarniesz” także prowadzenie social mediów? Spójrzmy prawdzie w oczy – skupiasz się na priorytetach, do których Facebook czy Instagram nie zaliczają się. Finalnie samodzielna obsługa stron w mediach społecznościowych opiera się na nieregularnym dodawaniu materiałów, które często są zwyczajnie przypadkowe, a co za tym idzie, nie angażują wystarczająco użytkowników. Współpraca z agencją social media to gwarancja systematycznych działań, które kształtują wizerunek Twojego biznesu. Pozytywny, nowoczesny i świadomy.
Po drugie – kreatywność
Powierzając obsługę social mediów zewnętrznej firmie, inwestujesz w świeży i maksymalnie kreatywny przekaz. Specjaliści ds. marketingu i PR-u doskonale wiedzą, jak ugryźć dany temat, by wywołać określoną reakcję u odbiorcy. Jeżeli odnosisz wrażenie, że Twoim profilom społecznościowym brakuje polotu czy też pierwiastka oryginalności, to może warto przeprowadzić pierwsze rozmowy z agencjami od social mediów? I choć personalnie to normalne, że w pewnym momencie dopada Cię kryzys twórczy, to nie możesz dopuścić do tego, aby te emocje przeniosły się do komunikacji marki. Nieocenionym sprzymierzeńcem w takich sytuacjach jest agencja PR, której rolą jest dbałość o twórczy i przystępny przekaz na Fb czy Ig.
Po trzecie – profesjonalizm
Działania organiczne firm w kanałach społecznościowych nie są dziś wystarczające. Aby przedrzeć się przez komunikaty konkurencji, konieczne jest tworzenie kampanii reklamowych. Z kolei tu bardzo ważna jest nie tylko starannie przygotowana koncepcja, ale i odpowiedni budżet, a także znajomość systemu reklamowego. Współpraca z agencją, która dysponuje osobami wyszkolonymi w dziedzinie social mediów, daje pewność, że działania reklamowe na poziomie planu są dokładnie opracowane, reklamy prawidłowo skonfigurowane, a całość poddana bieżącej analizie. Tylko takie podejście pozwala osiągnąć zamierzony efekt. Niestety bardzo często uruchamianie reklam na Facebooku bądź Instagramie na własną rękę to nic innego jak działanie po omacku – bez wiedzy, pomysłu i weryfikacji.
Sprawdź także: Jak zwiększyć zasięg organiczny na Facebooku?